Lisa Degerbjörk

2012-05-18
05:40:11

18 Maj

Godmorgon godmorgon! Sitter nu på bussen på väg till sista dagen på praktiken.. Kommer sakna alla ungar som en tok, de känns verkligen att jag valt rätt utbildning nu. Ska bli grymt tråkigt att inte träffa dem igen.. Kanske får åka och hälsa på någon gång. :)

Idag beger jag mig mot Stockholm för att sedan på lördagmorgon ta flyget som går 06.05 mot Turkiet! :) en hel vecka med sol och bad, så otroligt skönt det ska bli och som jag längtat! Träffa kusinerna från Stockholm, som man inte sett på hundra år känns de som.

Helgen som varit har min älskade mamma, bror och Patrik varit hos mig och hälsat på. ( fast jeppe bodde hos Elin så klart ;) ) Jazza var ju självklart också med! :) de var grymt mysigt, synd att tiden gick så fort! Nästa gång vi ses kommer jag hem för sommarn! Skönt! :)

Ni får ha en toppen bra dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: