Lisa Degerbjörk

2013-04-15
20:32:45

Då är de bara fortsätta kämpa...

...idag gick de inte alls lika bra att springa.. Och vad man blir besviken när det inte alls går som man vill och att man inte orkar lika långt som dagen innan... Men de är väl nu man bara ska fortsätta kämpa och inte ge upp för att man möter motgångar även fast de är lockande att sluta.. De är tur jag har Sofie som pressar nig och peppar mig att inte ge upp! Imorgon är det vilodag och jag ska ta en promenad istället för att springa. Har i alla fall insett att jag måste köpa bättre löparskor som ger bra stöd osv.. Får grymt ont i benhinnorna och lutar inåt med fötterna.. Vilket resulterar i att de känns som jag håller på att bryta fotlederna..
Nu väntar en dusch och sedan myskväll med Amanda framför Biggest Loser! :)

Trevlig kväll allesammans!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: