Lisa Degerbjörk

2013-06-19
23:46:59

Det har gått för långt

Ja.. Vad ska man säga.. Idag har vi firat mamma lite i förskott, hon fyller år i morgon :) vi kom då fram till att denna tränings hysteri nu har gått för långt.. Alla dessa bilder som läggs upp under träningspass, på sin mage, muskler, mat å allt vad det nu kan vara.. Visst är man kanske stolt över sitt resultat och man vill visa de för andra men man kanske inte behöver lägga upp 1-3 bilder per dag, utan man kanske kan lägga upp en bild i veckan eller så.. Jag är inte avundsjuk eller något sånt utan är bara Allmänt less på alla träningsbilder å magar..

Nog om de, ligger nu i soffan å ska sova, som jag nämnde så fyller mamma år imorgon så vi ska överraska henne med frukost på sängen och skönt sång. Hon kanske får en stor present också vem vet ;) hihi

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon å fixa å packa, vi ska fira midsommar i stugan :) så skönt!!

God natt på er:)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: