Lisa Degerbjörk

2013-04-16
19:36:26

Då tar jag helg!

Sitter i soffan och kollar hockey, hejja Luleå!! :) unnar mig en skål med fruktsallad och turkisk yoghurt, mumma. Dagen har bestått av plugg, promenad, lite styrka och skolan en sväng. Har helg nu, eller i alla fall från skolan, måste plugga hemma lite men skönt att jag bara behöver vara hemma :)

Håller på att titta på olika sidor på nätet efter nya löparskor, finns ju hur mycket som helst ju! Jag vet inte hur jag ska kunna välja.. Men jag kanske får gå in på intersport eller något så de får hjälpa mig att hitta rätt skor!

Hoppas ni får en trevlig (hockey)kväll ! :)

https://cdn2.cdnme.se/1657650/6-3/pic_516d8ab8ddf2b346af156672.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: