Lisa Degerbjörk

2013-05-17
23:32:33

Ta hand om era nära och kära och ta vara på livet!

Denna dag började bra, haft en helt fantastisk dag ute på stan i solen i bara linne och kortbyxor, glass och härliga vänner! Men att en dag och ens glädje bara kan försvinna på några sekunder och den där oron kommer i kroppen när man inte vet vad och hur man ska göra!

Idag är en sorgensdag, en son, en bror, en vän har lämnat oss och förhoppningsvis gått vidare till en plats där han kan må bättre, vara glad och bara vara. Jag kände inte honom jätte bra men att höra ens vänner vara jätte ledsen och inte kunna vara där.. De är en sjukt jobbig känsla, just nu är jag bara orolig och vill bara ta nästa buss dit för att stötta och hålla om! Jag har aldrig varit bra på att uttrycka mig under "press" och jobbiga situationer men att bara kunna vara där hade gjort de en aning bättre.. I alla fall känns de så just nu.. Att stötta via telefon och sms är inte samma sak, men de känns skönt att de vet att man finns där för dom, dag som natt!

Alla tankar och värme till hans familj!

Vila i frid kära du!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: