Lisa Degerbjörk

2013-04-14
11:51:57

Long time no see

Nu var de riktigt länge sen igen.. Jag ska bu försöka bättra mig faktiskt! Just nu sitter jag och Sandra under varsitt täcke i soffan och kollar fear factor.. Sjukt program om jag får säga det själv. Rekommenderar inte att äta frukost eller någon annan måltid till detta program ;)
Helgen har bestått av bara massa trevligheter :) I fredags bjöd jag, Sofie och Madde på en trerätters middag till Gulle som fyllt år. Lördagen bestod av middag med Sandra och Carro :)
Idag har jag blivit bjuden på middag av Sofie och Marcus, samtidigt blir de att hejja fram Luleå i den andra finalen som sker på hemma plan för dem. Tur att man kan se de på tvn.. Innan de ska jag ut å springa en sväng. Vi har nämligen anmält oss till jogg 5km under blodomloppet så nu gäller det att börja träna så jag klarar mitt mål. Målet är att klara 5km på 40 min.. Kan bli svårt led tanke på att jag inte är så jätte tränad som jag egentligen vill vara.. Vi får se hur det går :)

Trevlig söndag allihopa! :)

Lite bilder från helgen


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: