Lisa Degerbjörk

2013-04-18
15:35:01

Så nära men ändå så långt borta...

Gårdagen bestod av plugg med Sofie och sedan en springtur. Sprang inte så jätte mycket igår de Sofie promenerade, vi delade på oss så sprang jag till jag mötte henne sen vände vi å gick tillbaka :) på kvällen kom Sara förbi och jag slingade hennes hår, blev jätte bra faktiskt! Trodde inte alls det när vi väl började hålla på...

Idag har jag inte alls gjort mycket, tvättade på förmiddan och tog sedan en springrunda. Idag gick de hyfsat bra, fick jordens mjälthugg men sånt händer. De var nära att jag tog mitt mål idag men ändå så långt bort. Jag sprang 4,93 km på 40 minuter och då var jag tvungen att gå lite också för mitt mjälthugg.. Men i helgen kanske jag kan springa hela rundan i alla fall.. Man är ju nära döden känns de som men snart kanske de är lätt som en plätt!

Kvällen kommer bestå av hockey, Luleå spelar på hemma plan och idag hoppas jag verkligen att Luleå får vinna så de blir fler matcher! Vinner SAIK idag så blir de guld för dem... :( Hejja Luleå!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: