Lisa Degerbjörk

2013-04-21
14:03:52

Alla har vi dåliga dagar...
... vissa fler än andra..
 
Skulle ut på en springtur idag,var inte alls peppad. Tog mig ut i solen, satte igång spotify med pepp musik och började springa. Kom inte långt innan benen och motivationen inte fanns där mer. Jag kämpade mig i alla fall genom skogen tills jag kom ut i bostadsområdet och där fick jag vända och gå tillbaka.. Varför blir man så less och besviken när det inte går som det ska. Idag kan en bidragande effekt vara att jag fuskat under helgen och ätit sånt jag egentligen inte borde.. Känner man efter för mycket, lite ont här och där.. Igår fick jag ont i örat också, kan det vara en orsak.. Jag vet inte.. Det enda jag vet just nu är att på tisdag ska jag klara hela rundan utan att vika av tidigare eller känna efter för mycket..
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan på kalas, Madde fyller nämligen 26 år idag! Hipp hipp hurra!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: