Lisa Degerbjörk

2010-01-13
22:53:39

Innebandyn..
.. Avklarad... Tiden gick grymt fort, en timma bara flög iväg.. Men det var faktiskt svin roligt igad, jag var inte så sugen innan men vad gör man inte.. Sitter nu å lyssnar på musik, kollar tv och väntar på att duschen ska bli ledig...

Har kollat i HM katalogen idag och drömt om alla fina kläder jag skulle vilja ha.. Får lönen den 22a men pengarna räcker ändå inte till, de är så mycket som ska köpas... Men jag får solla bort lite onödigt så kanske jag har råd :b

Kanska jag egentligen behöver plugga så jag får topp betyg och sen få ett super jobb så jag har råd med allt jag vill ;b Men då hade jag behövt mitt USB-minne som jag har tappat.. Hade alla mina skolarbeten på den... JÄVLA klant, säger jag bara! Blir så irri på mig själv när jag inte håller koll på sakerna..

Har sagt hejdå till Sofie som flyttar imån, hoppas du får de bra, och plugga som f*n nu ! Och GLÖM INTE att jag har bokat en sängplats hos dig i sommar!! ;b

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: