Lisa Degerbjörk

2010-01-17
23:18:43

NattiNatti
Kom just hem, har varit hos Jullan ett tag å kollat en annan del av köping och sen gled vi lite bil. Nu sitter jag och funderar på om jag ska besöka bädden och dejta kudden, hade varit grymt skönt.. Måste upp tidigt imån, sista sköna veckan äre nu innan hårdkörning igen:/ Fan så jobbig, jag är så grymt jävla less på skolan så de finns inte. Men Julia räknade ut att det bara är 90 dagar kvar som vi går i skolan, sen mina vänner är det STUDENTEN som gäller!! Komma ut i vuxenvärlden.. Läskigt men skönt att slippa skolan :)

Fikat hos Mia var superduper, men lite missnöjd är jag med att det inte fanns någon smörgostårta, hade laddat som tusan inför det.. Men inte fick man de inte, får väl hoppas att Sofia bjuder på det ist på Måndag nästa vecka..

Bilder från helgen kommer in på fejjan och kanske några här, man vet aldrig.. Men de kommer on ett tag, i veckan!

Ne ska nog hoppa i bädden nu så jag orkar ha idrott på morgonen.




Natti Natti mina vänner! <3

Kommentar:
#1: Faster..

Ja du snart är d slut m skolan.. =) Härligt!! Å du jag ville ju oxå ha smörgåstårta.. Äter ju inte gräddtårta.. Nå men man fick ju bulla & kaffe.. =) Inte helt fel d heller!! Men åh va gott m smörgåstårta!! ;)

2010-01-18 @ 10:30:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: