Lisa Degerbjörk

2010-01-18
10:48:04

Skolan..
Orkar inte gå hem, sitter och väntar på mamma.. HJar snart suttit i typ 1 och en halv timme.. Lesslessless..
Har haft en lektion idag, ska hem och göra klart religionen och idrotten, sen kasnke jag får lite lugn och ro i helgen, men känner jag mig själv rätt så kommer jag ha häcken full men ändå skita i det... Hoppas vi åker på tävling så jag har en anledning att slippa det :b

Sitter och väntar på Sandra, men med henne vet man ju aldrig vilken tid hon kommer! Vi ska på stan, förhoppningsvis lurar jag henne på en lunch eller en fika :) Hoppas på det bästa... Måste kolla på rockiga kläder och sång, ska ju på "60" års fest..

Kommentar:
#1: Faster..

Vi får ta det nån dag.. Sofia vill oxå.. =)

Vi får ta en plan som passar oss alla.

Själv jobbar jag juh em hela veckan.

Men isf helgen eller nästa vecka nån kväll.. =)

Sen måste vi ju åka till Pojmus & ta m lite fika nån morgon. =)



Kraaaam..

2010-01-18 @ 13:15:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: