Lisa Degerbjörk

2010-01-13
18:26:47

Slapp dag...
... har den här dagen varit, Har inte gjort ett skit känns det som. Har haft en lektion idag från klockan tre till tjugo över fyra. Sitter nu hemma har nyss käkat så ska väl börja plugga och senare blir det innebandy...

Jag har som ni kanske mäker öppnat min blogg igen, jag blev himla inspirerad av min faster när hon har en blogg där hon lägger ut sina bilder och lite sånt. Så då tänkte jag att det skulle vara roligt att få ut sina bra bilder här och inte på FB, så jag härmar henne lite, hoppas det går bra.. =)
Men designen här är inte den bästa så jag måste kolla med någon om dom vill fixa den så det ser lite bättre ut iaf :b

Nu ska jag börja med mitt pluggande, hoppas ni får en bra dag!

Kram

Kommentar:
#1: Faster..

Välkommen tebax!! Glöm nu inte att uppdatera.. ;)

2010-01-13 @ 18:34:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: