Lisa Degerbjörk

2010-01-23
11:10:01

Tatuering
Oj, nu har jag inte skrivit på några dagar igen, jag som skulle uppdatera varje dag.. Jag har hunnit med lite under veckan i alla fall. I torsdags var jag hos Eva och gjorde min första tatuering, jag var inte själv som tur var sandra gjorde också en efter mig.. Jag blev riktigt nöjd må jag säga, lite jobbigt bara att smörja in den hela tiden, undra hur det ska gå i skolan.. Ta med mig tuben vart jag än går.. :b (bild kommer senare)

Farmor har åkt in på lassa igen, hon har ramlat i duschen.. Typiskt, det är så synd om henne. Är det inte de ena så är de det andra.. Nånå, hoppas hon blir bättre snabbt så hon kan börja röra på sig lite grann i alla fall..

Den här helgen är det ingen tävling, lite skönt faktiskt. Ska till gruvtrolletslekland med sandra, sandra, tyra och alfred om jag orkar.. Det hade varit grymt kul faktiskt.. Inte för att jag gillar att lekan men ;b

Igår var jag med Vickan, Stina och Natalie på safari och fikade sen åkte jag och Vickan till henne och pluggade lite. Efter det var jag på middag hos moster och sen agerade vi lite chaffis, fick köra fin bilen FFT :):) Vi plockade upp Sandra och Carro senare också och drog några varv på stan, riktigt mysig att bara sitta å snacka å kolla folket :)

Ne nu ska jag hoppa i duschen så jag är fräch när sandra x2 kommer å hämtar mig :)

Ha en super bra helg <3

Kommentarer:
#1: Faster..

Hörrö visst kommer ni till eran paps imån?? Tänkte om vi ska åka någon kväll när jag kommer från jobbet upp till pojmus??



Kraaaaam..

2010-01-23 @ 21:53:43
#2: S-man

LISA! Du är dålig på att skriva!!! jag blir jööh lite besviken att jag inte ser någon förändring;b

2010-02-04 @ 17:49:44
#3: Camilla

Jag kan inte mer än hålla med föregående talare!! UPPDATERA är det att tänka på? ;)



Kram, kram..

2010-02-06 @ 23:45:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: