Lisa Degerbjörk

2010-01-14
17:03:24

Torsdag
Har haft en lektion idag, rätt skönt faktiskt. Nu har man helg och en hel hög med läxböcker.. Typiskt.. Har inte gjort allt för mycket idag, varit i skolan på morgonen, tränat, varit på lundstöms och hämtat skor och beställt en fleecetröja, testat mormor och morfars nya bil. Riktigt fin bil måste jag säga, trodde inte att dom hade köpt en så fin bil, mycket lätt och rolig att köra också :)
Innebandyn igår har gett mig grym träningsverk, kan knappt göra något utan att ha ont någonstans.. Men lite härligt är det också.. Det märks att man inte har tränat på flera veckor.. Hoppas bara jag blir frisk snart så jag kan börja träna på riktigt igen, har varit förkyld i evigheter nu...
Helgen blir nog Finlad, skotertävling, men vet ännu inte om jag får plats i bilen.. Åker imorgon 11.00 i så fall. Hoppas jag får följa, så roligt att åka på långa resor och speciellt på skotertävling. Annars blir det att åka till byn å fota med min faster och sedan på söndag att spela match, det är i alla fall min reservplan... 

Nu ska jag kanske plugga lite eller så kollar jag vad Nathalie har för sig :) Ha en toppen kväll och en super rolig helg om jag inte hinner skriva mer innan jag åker, om jag åker ;b

KRAMKRAM



Min nya fleece, love it :)


Kommentar:
#1: Faster..

Vi får ta en fotorunda här senare.. Kanske när ni kommer till byn igen.. =)



Kraaam..

2010-01-16 @ 23:04:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: