Lisa Degerbjörk

2010-05-24
13:51:24

Måndag

Man är alltid lika trött på måndagar, men de är ju snart slut så de ska bli så skönt! Har varit ute på en cykel tur med Camilla både idag och igår.. De var svin jobbigt och de känndes kan jag ju säga.. Tänkte gå å ta en prommis senare och kanske göra lite sit-ups och armhävningar.. Med de är ett senare problem..
De slog mig nyss att vi har mösspåtagningen på fredag och jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag känner mig inte alls laddad för de.. Jobbigt..

Vi var och fotade igår med de var så jäkla kallt så vi tog bara några bilder och sedan blev de en kaffe hos Peter och Maria :) Snart ska jag på konsum å beställa kläder tills att jag ska jobba och kanske skriva papper.. Man vet aldrig vad som händer. Hoppas hon har gjort färdigt schemat och de =) Nu ska jag kila.

Tjing! <3


Kommentar:
#1: Camilla

Blir nog ingen cyckel tur för mig på ett tag.. Så jäkla ont i röven.. ;) Jag får promenera i stället i rask takt.. =)



Kommer nog upp i veckan nån kväll så kan vi åka & fota lite, bara det är bra väder.



Kanske vi kan åka till Sandra på kaffe & surra lite om vårat äventyr nästa år. Hoff jag har redan resfeber & det är över 1 år kvar.. =)



Kramis..

2010-05-24 @ 22:56:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: