Lisa Degerbjörk

2010-11-08
15:58:53

Myspys

Har under helgen varit barnvakt till mina så hjärte barn Tya och Alfred. Dom är så söta! Vi har varit ute och lekt i snön, gjort lite snöänglar och kollat på när våran super grymma kusin Wille har spelat handboll =) Han är hur duktig som helst =)

Nu sitter jag hos min faster Camilla och ska tillbringa kvällen, natten och morgonen med henne. MysPys ska de bli =) De var ett tag sedan känns det som. Jag känner mig lite taskig som inte hjälper henne med maten som hon lagar till oss, kanske borde göra det. Om hon vill ha hjälp dvs =o) Vi ska, eller tanken är att vi ska gå ut och fota lite ikväll, i kylan :) De har blivit lite kallare nu ialla fall, läste på fejjan att de hade varit -27 i paksu i morse =) Brrr.. Men ack så härligt =)

Nu ska jag göra en insats om de behövs.

Mycke kärlek allihopa!

Lisa


Kommentarer:
#1: Sara

Mycket bra med update Liiisa! Nu hade jag något att läsa innan jobbet :)

2010-11-19 @ 11:22:58
#2: sandra

här går man in på din blogg lite då och då. Man hoppas att det kanske hr kommit något nytt, men icke sa nicke!

2010-12-02 @ 15:05:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: