Lisa Degerbjörk

2010-11-03
00:10:10

Skoter är livet!

Ojojoj, nu var de väldans länge sedan jag skrev något. Men de händer inte så mycket i mitt liv just nu.. Arbetslös och fattig, kan inte bli bättre.. Eller?? Kanske jag har en massa tid att skriva nu när jag är arbetslös och bara sitter hemma å gör inget alls.. Sara har tjatat på mig att jag ska skriva så hon har något att läsa, så här Sara har du något att läsa. Inte för att de är så viktigt att veta vad jag gör varje dag men kanske kan komma fram något roligt ialla fall..

I söndags var det dags för Kiruna MK att köra första skoterträningen, mycket roligt att de äntligen är igång igen! Som jag längtat hela sommaren! Yiiha! Eller nå.. Kanske kan komma upp en bild eller två på de duktiga förarna. En mycket rolig sak som händer denna säsong, eller okej två roliga saker. Den första är att Frida gör en comeback =) Nu får de andra bruttorna passa sig! Frida är vass, nytändning och allt ! De blir en spänande säsong! =o) Den andra är att Jesper kommer att köra för Team Ski-doo Sweden!

Jag och Camilla här bestämt att vi ska åka utomlands till Thailand i två veckor. Nu vill vi börja jobba så vi kan boka resan och sen bara längta! Vi är dock lite osäkra på vart vi ska åka, har några valmöjligheter.. Men de är så fint så jag vill åka nunnunununu!!!!!

Nu ska jag göra lite annat spännande! Go natt mina få läsare :)

Lisa


Jesper


Simon visar Frida hur man inte ska göra ;)


Felix


She is back! She´s the man behind the mask ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: