Lisa Degerbjörk

2011-02-26
16:20:23

Rolig lördag..
Sitter här hemma, har kollat lite skidor å städat. Har nu tvättis så jag får mig lite rena kläder. Dock inge roligt att tvätta här, äcklig tvättstuga! Blää.. Veckan har varit mycke plugg, har typ inte hunnit göra så mycket annat.. Första tentan igår och jag vet inte riktigt hur jag tror att det gick, kanske blir omtenta kanske inte, de återstår att se. Igår efter tentan var jag, Amanda, Madde och Sofie på stan å slösade en massa pengar. Ett par nya skor följde med hem, jätte fina tycker jag! Ljusblåa till sommaren =) =) Igår kväll hade jag och Amanda myskväll men vin, ost å kex, mumma =) Jag tror jag kör på mys ikväll också fast utan vin, ost å kex. Kanske städa klart innan de blir så sent.

Nu ska jag kolla lite handboll, trevlig helg =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: