Lisa Degerbjörk

2011-02-13
20:01:47

SM kval 1, Lima

Ihelgen var det dags för SM Kval 1 i Lima. Lång resa ner för pappa å Jeppe, cirkus 130 mil. Själv hade jag bara ca 70 eller något sånt =) Vi hade kanon väder, solen sken och solbrillorna åkte på för första gången de här året :) 
Jag har inte uppdaterat så mycket men jag har varit lite förkyld och inte orkat slå igång datorn för att blogga. JAg har inte så mycket att säga om veckan som gått men jag kan ju tilllägga att jag nu inte är en nolla längre utan en etta. Vi hade sittning igår och jag kan tänka mig att dom hade svin kul, jag var ju inte med. Men med tanke på hur roligt det varit på de andra nollningstillfällerna så var det nog sviiin kul! 
Jag börjar räkna ner till olika saker nu både bra och dåliga.

- Ca. 3 veckor tills jag får åka hem till mitt kära Kiruna.
- Ca. 2 veckor tills min första tenta.
- Ca. 1,5 veckor tills den första examinerande upp giften ska vara inne.
- Ca. 3,5 månader tills vi åker till THAILAND !!!

Men nu ska jag kolla solsidan med Madde. Bilder från helgen kommer senare =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: