Lisa Degerbjörk

2011-01-18
21:43:54

Umeå
Har fått lite klagomål på att här inte uppdateras... Jag har inte haft orken att gör det men nu får ni ett litet inlägg.. Jag bor nu för tiden i umeå, ska plugga till förskolelärare. Universitetet är gigantiskt och jag som har sååå bra lokalsinner hittar varken in eller ut. Tur jag har Madde som visat runt mig lite:) Jag trivs än så länge i lägenheten, har inte fått iordning allt men de mesta i alla fall.. Förska skoldagen igår gick bra, jag var jäkligt nervös, men de gick bra ändå. Har varit ledig idag så de var skönt men trisst efter en dag bara. 
Jag vet inte hur jag skulle klarat mig en dag i ume om det inte vora för Frida som hjälpt mig. Vi har varit på IKEA och hon har tagit mycket bra hand om mig :)

Här kommer det lite bilder på lägenheten, de är dock väldigt fula tapeter men vi ska tapetsera om.


Ett stökigt rum

Lite bättre ordning



ett stycke vardagsrum





Köket

Hallen

Toaletten


Kommentarer:
#1: Camilla "Faster"

Tänkte skriva här tidigare, men jag pratade med dig i tfn i samma veva.

Är ju jätte mysigt! Blir nog bra när man får bo in sig lite. =)

Blev super sugen att komma ner, men jag måste spara pengarna till vårat äventyr!! Men jag kommer sen när du börjar till hösten igen. Så kanske jag hinner spara ihop en massa shopping pengar. =)



Saknar Dig!!! Kraaaam.. <3

2011-01-21 @ 17:15:07
#2: Sandra, din älskade kusin :)

Hej gumsi gumman, vad fint du har det i ditt rum. Och vilken stor lägenhet det ser ut som att ni har. Det var ju perfa! :) Gud vad jag är sugen på att komma ner till dig, jag och sofia får försöka prata ihop oss om när vi kan åka ner. Självklart en helg som passar dig också ;)



Jag saknar dig hemskt mycket, och du är så himla duktigt som gör det här. Jag är så stolt över dig!!



Puss och Kram älskade kusin!!

2011-01-25 @ 01:07:41
#3: Sara

Härligt med lite update Lisaaa ;) Vars bor du? Menar på vilken adress? Lägenheten ser precis ut som Linns. Hoppas allt är bra med dig och att du trivs med allt o så:) saknar dig! kram o puss!

2011-01-26 @ 21:38:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: