Lisa Degerbjörk

2012-04-01
23:00:15

1 April

Ny månad och snart påsk.. Kommer ju inte få så långt påsklov men jag har ju haft en vecka nu så de känns bra ändå:) Kom tillbaka till Umeå idag, åkte med Jeppes team chefer i deras coola dodge! :) skönt att vara tillbaka på ett sätt men ska bli ännu bättre att komma hem på onsdag igen :) men sen är de ingen hemresa fören till sommaren och sommarlovet som kommer bli ett jobblov.. De blir nog bra, kommer tillbringa sommaren på icehotel i shopen :)

Helgen har vi tillbringat i Älvsbyn där SM-finalen gick på lördag. Det gick inte som vi hoppats på men de är bara träna mera och hoppas att det går bättre nästa säsong i stället! :) på torsdag kör Jeppe sin sista tävling och den går i Kalix. Ska bli roligt att fara dit i år igen. Tråkigt att säsongen är över bara.. En som jag är riktigt imponerad av efter helgens körningar och efter säsongen är Felix. Han har utvecklats nå så otroligt mycket under denna säsong. Han har börjat köra ruskigt bra faktiskt! Kul!!

Umeå levererar inte alls något bra väder, de vräker ner snö. Och de vägrar sluta, har säkert kommit 2-2,5 dec.. Blää. Hemma kan de komma snö men här vill jag ha vår, har helt siktat in mig på vår.. Har dessutom ramlat två gånger när jag gick från Jullan ikväll.. Inte kul... Så de är ju inte något plus för snö heller!! Tror aldrig jag klagat över snö någonsin men när man bor här och just nu så känner jag bara blöö för snö..
Ne nu ska jag inta sängen!

Go natt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: