Lisa Degerbjörk

2012-03-14
15:32:33

14 Mars

Idag är ingen vanlig dag för det är Sarar födelsedag, Hurra hurra hurra!! Stort grattis kompis på din dag!


Idag står packning, pluggning, fika och städning på schemat. Imorgon flyger jag ju nämligen hem :) Wiiiihooo..
Hoppas att lillbabban har kommit tills dess =)
Försökte fixa om min blogg, jag laddar hem någon design som är ganska okej i alla fall men så blir de fel ändå,
hur kan det bli så? Jag är verkligen ingen hejjare på sånt här..
Ne nu ska jag börja fixa lite..



Kommentarer:
#1: Sandra

Ska bli så kul att träffa dig älskade Lisa!! Jag ringer dig imorgon, puss och kram!

2012-03-14 @ 20:56:42
#2: Sara

Tack tack kära du :) och tack än en gång för presenten, nu luktar jag wonderbaaart ;)



Ang. bloggdesign, gör som mig och byt till blogspot, mycket lättare att ändra utseendet :)



Ha det så mysigt hemma, syns nästa vecka! Kram

2012-03-14 @ 23:13:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: