Lisa Degerbjörk

2012-03-21
15:59:51

21 Mars

Idag har jag köpt mig en ny iPhone 4S, så nu kan jag också prata med Siri om jag känner mig ensam ;) För 399 kr i månaden får jag telefonen, 1000 fria sms/mms, 5gb internet och 1000 samtala fria minuter. Helt klart värt det. Jag har betalat 300-350 på min förra räkning och de utan telefon. Så de här blir nog bra :) både jag och Sofie köpte en så nu sitter vi å laddar ner appar och lite sånt:)

Den 19 Mars 21.41 blev jag "tant" Lisa till den sötaste lilla killen i världen! Min kusin Sofia och hennes Henrik fick denna underbara son. Därav åker jag tillbaka till Kiruna, på lördag 03.40 går tåget. Första stopp blir björks där jag ska hänga med Sandra, Amanda, Natalie och Nathalie :) så på måndag får jag träffa lilla Hjalle för första gången, då är han en hel vecka gammal :) jag är så glad att han äntligen har kommit, han var så efterlängtad av alla!

Nu ska jag plugga så jag kan vara helt ledig när jag kommer hem! :)

Ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: